Julkalendertävling!

Nu drar vi igång en julkalendertävling! Maila ([email protected]) ifrån vilken julkalender varje citat kommer ifrån och du kan vinna fina priser! Glöm inte att skriva din mailadress ifall att just DU vinner förstapriset! Vinnaren dras på tisdag den 16/12


  1. Hawaiiskjorta? Ska du ha Hawaiiskjorta på dig mitt i vintern?

  2. Jag ska skvallra för facket!

  3. Det här är mitt terrarium.

  4. Jag är maktmästare i stubben och du ska be mig om nyckeln.

  5. Äckelpotta, äckelpotta, tvi, tvi, tvi!

  6. Flyttje på fläsket tantkärring!

  7. Nu är det bra! Nu är det dåligt! Nu är det bra! Nu är det dåligt!

  8. Tjet, du har banne mig rätt. Jag har varit en självisk hamburgerlookalike!

  9. Okej, nu kör vi, vad har vi?

  10. Ja, herr Kantarell

  11. Ständigt denna Vessla!

  12. Göta Petter! Nu ble ja liten som enna tesked igen!

  13. Hallå i örat, vem är det som ringer?

  14. Det är en struts säger jag ju!

  15. Jag är en julhund, det fattar ni väl,  Varför är jag så ensam vareviga kväll, Finns det nåt annat kvar än att ro-o-o-pa, Jag var jularnas fröjd, nu är jag jularnas sopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0