Del 8 - Uttråkad FANNY

A/N: Jag är ledsen för att denna publicerades så sent samt att den vart så kort men jag har vartit busy busy och är super trött just nu.

Del 8 - Uttråkad


BILL

Men svara dåå! Förbannad på min osmidige bror viker jag ihop min mobil med ett smack. Jag känner att jag behöver lite sällskap, av vem som hellst just nu. Jag är so ofantligt less på mig själv och mitt eget sällskap att jag i mitt desperata försök att nå omvärlden loggar in på en chat för södra Tyskland. Ange alias mumlar jag och skriver in det första jag kommer på "langweilig"

Babydollxxx: E d ingen här lxm? Jag håller på dö av tristess,,

Langweilig: Hey babydollxxx, hur äre? Lusst att snacka?

B: Tack! You just made my day!

Och så fortsatte vi i fler timmar, det visade sig att Babydollxxx var en 17 årig tjej från Washington DC, fick även se en bild på henne, sjukt söt flicka vill jag lova.


TOM


- Och du håller koll på din dotter! Fräser Noelle när vi kliver in i matsalen för att äta fukost lunch med resten av familjen.

- Hörrö du unga dam! Noelles pappa, president snubben, höjer ett ögonbryn och tittar sin ditter djupt i ögonen.

- Ja men pappaaaa. Noelle blir gnällig på rösten och låter precis som Chione när hon inte får som hon vill.

- Slut diskuterat! Säger han markerande och till och med jag förstår att det inte skulle vara lönt att argumentera emot.


NOELLE


För att hälsa på mina vänner har jag bestämt mig för att vi skall ta en taxi, först och främst för att inte dra till oss all uppmärksamhet och sedan för att vår chaffis inte skall nehöva roa sig själv hela dagen. Hand i hand traskar jag och Tom hand i hand ner för grusgången, Tom kysser min hand och jag börjar genast fnissa.

- Lova att du inte avslöjar att du är en 80 åring i en 20 årings kropp för mina vänner Tom. Jag trycker hands hand och tittar menande på honom.

- Okej, jag ska försöka, men jag ka inte lova något. Säger han innan han glider in efter mig i Taxin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0