DEL 7 - Mornings FANNY

DEL 7 - Mornings


NOELLE


- Så vad står på agendan idag? Tom tittar upp över kanten på täcket med pigga ögon.

- Vi ska träffa några av mina närmaste vänner. Jag sträcker på mig där jag ligger i sängen och ger ifrån mig ett långt stön.

- Oj, oj. Nära på vilket sätt. Tom plirar retsamt mot mig innan han dyker ner under täcket.

- Du din..! Det tar inte mer än någon sekund innan jag är under täcket, letande efter Toms kittliga punkter.

- Vad gööööör niiiii? Hör jag plötsligt en liten röst säga. Jag är snabbt uppe med huvudet igen och upptäcker Chione som står och trycker i dörröpningen.

- AAAAAAAAAAAANNNNNNNEEEEEEEKKKKKKKKKKOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!! Tjuter jag irriterat och med ens är Chione borta från mitt rum. Surt reser jag mig upp ur sängen, all busighet som tidigare bubblat i kroppen va som bortblåst. Linnet jag sovit i plockar jag av mig som om ingenting, men jag kan inte låta bli att dra på munnen när jag ser Toms min.


TOM


Mina manliga instinkter är så gott som omöjliga att hålla tillbaka när Noe utan någon som helst förvarning helt naturligt börjar klä av sig framför mig. Bilden av hennes söta bröst infiltrerr snabbt min hjärna och bilden etsas fast på min näthinna. Noelle böjer sig fram över en byrolåda för att leta efter en bh men jag är snabb. Innan hon hunnit räta på sig till sin fulla längd står jag bakom henne. Fingrarna stryker jag över henne i lena små rörelser och jag ser hur hon ryser till när jag låter dem snudda vid brösten. Min näsa borrar jag in i hennes hals, jag drar in den söta doften som är aldeles unik för denna fantastiska flicka. Efter vad som känns som en evighet vänder sig Noelle om och kysser mig djupt. Vår tungor går världens rond i brottning, jag suger in hennes under läpp i min mun och tittar busigt in i hennes ögon men släpper genast taget när jag känner en hand komma trevandes i linningen till mina kalsonger. Rummet börjar genast gunga när hennes lilla hand tar i mig, mina andetag blir ansträngda, det svartnar för ögonen och jag är i himmelriket.


Kommentarer
Postat av: Hanna

svartnar för ögonen? Svimmar han eller, HAHA, vilken mes!

2008-12-08 @ 12:09:36
URL: http://hemmasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0