Del 6 - Ärlighet FANNY

A/N: Som ni läsare kommer se så är denna del postad på natten/morgonen, jag har förstått att jag inte ar möjlighet att posta den imrn(läs idag 6 dec) bitti/förmiddag för jag kommer inte vara hemm. Därav publicerar jag den nu, det är ju endå rätt dag..

Dagens lucka hör till mitt kapittel

Läs, njut och kommentera

Del 6 - Ärlighet

NOELLE

Jag sträcker på mig där jag ligger i min säng och när jag slår upp ögonen möts jag av Toms vackra bruna ögon bara några centimeter från mina.
- Jag tror vi ska tala om ärlighet du och jag. Säger han och ser på mig.
- Vah? Jag sätter mig upp och tittar på honom med en förvirrad uppsyn och är nära att nocka till honom med min panna.
- Det här, säger han och håller upp tre olika morgontidningar där rubrikerna lyser starkt emot mig; "HAR PRESIDENTENS DOTTER FUNNIT KÄRLEKEN!?", "TUSENTALS FANS GÖR UPPROR MOT KAULITZ VAL" och den sista "BÅDA I REGISTREN: SÅ VÄLJER PRESIDENTENS DÖTTRAR!"
Jag bara gapar, jag torde se ut som en fisk på land men det kommer inga ljud ur mig hur jag än försöker.
- Du kunde talat om att din pappa var president i alla fall! Jag tyckte han va bekant men jag kan ju inte påstå att jag är insatt i det som har med USA att göra.
- Hatar du mig? Jag blickar skyggt på Tom med rådjurs blick.
- Man kan väl säga att ingen av oss var direkt ärlig. Han ler och tar min hand.
- Jag är verkligen ledsen, jag vill inte förstöra din karriär som musiker. Jag känner hur lyckan från igår var som bortblåst.
- Det e lugnt, jag har läst dem redan och det mesta var positivt om hur trevligt det hade varit som vanligt och hur söt och rar flicka du är osv. Det enda som va lite jävligt va väl egentligen det där med "båda i registren" dom skrev om Phil och mig och jämförde oss och hur olika vi var att jag va så känd och eftertraktad och han hade suttit inne och grejer och hur ni systrar var så olika, dom gick väl på utseendet antar jag, och att ni valt så olika "livskamrater"
- Förlåt igen. Hon ler lite trevande mot mig.
- Det finns dock ett sätt du kan gottgöra mig om du känner för att vilja det. Han flinar lite.
- Jasså hur då? Säger jag
- Först ska du ta på dig den där röda sex dressen du hade igår.
- Du menar klänningen, skrattar jag.
- Ja den, och sen ska du dansa för mig och sedan strippa och efter det kan vi ha lite försonings sex. Han ser väldigt belåten ut med sig själv när han möter min blick.
- Haha det kan du ju glömma! Säger jag och knuffar omkull honom på sängen. Jag vet dock att du e kittlig. Jag sätter mig på honom och börjar kittla honom på halsen och lite där jag kommer åt.
- Nåååååd! SNÄLLA NÅÅD! Han vrider sig under mig och fnissar som en liten flicka.

BILL

Mina ögon sved av trötthet men jag hade inte den minsta lust att gå och lägga mig i sängen utan jag gick bara och hämtade en kopp espresso från köket och fortsätter stirra på tvn som inte underhöll mig ett dugg.

Min mobil började ringa och med ett ryck vaknar jag upp och spiller lite kaffe på mina byxor.
- Fan! Jag svär högt samtidigt som jag letar fram min mobil.
- Vart är Tom! Hör jag hur någon ryter i mitt öra.
- Öh, vafan, inte... USA. Säger jag efter en liten stund.
- Du ser till att han kommer hem genast och håll dig borta från pressen. Då hör jag att det är en av våra manegers.
- Men varf... Längre hinner jag inte innan det klickar till i luren.

TOM

- Ahh! Jag pustar ut och faller ner bredvid Noelle i sängen.
- Din lille buse. Hon ler och stryker sin hand genom mitt hår men mitt i allt det mysiga bryts ljudet av våra andetag av en skarp signal.
- Äh, skit i den, säger jag. Det är säkert bara bill som brutit en nagel eller något i den stilen. Hon fnissar åt mitt nästan elaka skämt och kysser mig på näsan.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillar den här bara mer och mer!

2008-12-06 @ 16:30:35
Postat av: Emma

HAHA, Bill är en mes!

2008-12-06 @ 16:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0